حضور مسئولان شهرستان در جمع عزاداران هیئت امیرآبادی‌های مقیم جاجرم

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری جاجرم، شامگاه دوشنبه و همزمان با شب هشتم ماه محرم، جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در هیئت امیرآبادی‌های مقیم جاجرم، در مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش شرکت کردند.

در این مراسم، محمد ایزدی فرماندار شهرستان جاجرم، حجت‌الاسلام والمسلمین هوشمندنژاد امام جمعه جاجرم، حمید حسین‌نیا شهردار جاجرم، ابراهیم اخوان رئیس شورای اسلامی شهر و جواد وحیدی عضو شورای اسلامی شهر به همراه جمعی از مدیران شهرستان حضور داشتند و در کنار عزاداران حسینی به سوگواری پرداختند.

حاضران در این آیین معنوی ضمن بهره‌مندی از فضای معنوی مراسم، بر اهمیت زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و ترویج ارزش‌های قیام امام حسین (ع) در جامعه تأکید کردند.