دیدار اعضای شورای اسلامی شهر جاجرم با معاون وزیر راه و‌شهرسازی و مدیرعامل راه سراسری جمهوری اسلامی ایرا

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری جاجرم ، اعضای شورای اسلامی شهر جاجرم با هدف  مطالبه گری در حوزه راه آهن سراسری با جناب آقای دکتر ذاکری مدیرعامل راه آهن کشور به همراه آقای دکتر شهریاری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

گفتنی است در این دیدار ضمن تشریح موقعیت استراتژیک شهرستان جاجرم و همجواری آن با چند شهرستان که عملا از نظر ریلی می‌تواند شهرستان جاجرم بصورت مرکز پاسخگوی نیاز مردم نه تنها این شهرستان بلکه شهرستان های همجوار و حتی مرکز استان باشد.

شایان ذکر است در روزهای اخیر خبرهای زیادی مبنی بر نبود اتوبوس برای جابجایی مسافرین از شهرستان های مختلف استان به تهران در رسانه ها نقل شده است که قطار می‌تواند یک جایگزین ایمن و ارزان برای این موضوع باشد و با‌توجه به اینکه ایستگاه راه آهن جاجرم به عنوان تنها نقطه اتصال ریلی به راه اهن سراسری در استان خراسان شمالی می‌باشد، میطلبد که توجه بیشتری به آن صورت پذیرد و‌از این ظرفیت بی‌نظیر استفاده حداکثری بعمل آید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری جاجرم ،برخی از اهم مطالبات به شرح ذیل به اطلاع ایشان رسید:
-افزایش سهمیه بلیط قطار
-افزایش تعداد قطارهایی که در -ایستگاه جاجرم توقف داشته باشند
-بهسازی محوطه ایستگاه و تامین فضای خدماتی مثل رستوران و بوفه…
-تامین روشنایی محوطه ایستگاه
-استقرار نیروی انتظامی در پاسگاه موجود در ایستگاه جهت تامین امینت مسافران
-ایجاد مثلثی جهت دور زدن لوکوموتیو ها و در نظر گرفتن قطار محلی به تهران و مشهد از مبداء جاجرم و همچنین در این دیدار دکتر شهریاری ضمن تاکید بر ارتقاء ایستگاه راه آهن جاجرم و خدمات ارائه شده خواستار تسریع در تامین این مطالبات برای تنها ایستگاه راه آهن استان شد.

در ادامه نیز مدیرعامل محترم راه آهن دستوراتی را به منظور انجام خدمات مورد اشاره ،ارائه نمودند.