جلسه شورای اداری شهرداری جاجرم

شهردار جاجرم در این جلسه با اشاره به مهم ترین مصوبات جلسه گذشته ضمن تبریک اعیاد پیش رو و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان به ویژه شهدای خدمت اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در ایام پیش رو همه ما موظف هستیم در این مشارکت سهیم باشیم و با دعوت از اطرافیان و نزدیکان خود در این مسیر قدم بگذاریم.

محمد ایزدی افزود: مسئله امید آفرینی در جامعه یکی از وظایف اصلی مدیران  به ویژه در خانواده مدیریت شهری است بنابراین  مدیران شهری در راستای رضایتمندی و امید آفرینی شهروندان نسبت به انجام وظایف محوله خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد:مدیران تمام توان خود را  در زمینه خدمات رسانی در حوزه های شهرسازی، خدمات شهری، عمرانی، فضای سبز ،حمل و نقل و… به شهروندان عزیز جاجرمی  به کار ببرند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری جاجرم در این جلسه معاونت های فنی و زیربنایی،اداری مالی و مسئول  اتش نشانی به ارائه گزارش عملکرد سه ماهه اول نخست سال پرداختند .

رئیس شورای اسلامی شهر جاجرم نیز در این جلسه ضمن تبریک دهه ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای خدمت و شهید جمهور آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و مسئله امید آفرینی در جامعه عنوان داشت:حجم بالای خدمات صورت گرفته در ۳ سال گذشته در مجموعه مدیریت شهری بر کسی پوشیده نیست و بابت جمیع فعالیت های صورت گرفته از شهردار محترم و پرسنل خدوم شهرداری و مشارکت فعال شهروندان عزیز در پیشبرد و تحقق اهداف تیم مدیریت شهری تشکر و قدردانی می نماییم.

ابراهیم اخوان افزود: در کنار تمام اقدامات مثبت، قطعا کاستی ها و نقدهایی نیز وجود دارد که نیاز است مسئولین هر واحد توجه ویژه‌ای به موضوعات داشته باشند و در راستای مرتفع نمودن دغدغه‌های شهروندان گرامی به منظور پاسخگویی به انتظارات آنها تلاش مضاعف نمایند تا در نهایت با امید آفرینی در سطح جامعه و در بین اقشار مختلف مردم،رضایت خداوند متعال نیز حاصل شود.  

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، همه ما به عنوان خدمتگزار  مسئولیم دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در زمینه های مختلف را در جهت امیدآفرینی برای مردم بازگو و تبیین نماییم و بتوانیم با عمل خود ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم.

وی به اهم دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره و اظهار کرد:اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان جاجرم به تبعیت از سطح کشور، اقدام بسیار ارزنده ای بود و می‌شود گفت بعد از سالها انتظار مردم برای خانه دار شدن، این طرح توسط شهید جمهور آیت الله رئیسی  صورت گرفت که باید با تمام توان این کار دنبال شود و این پروژه به نحو احسن به اتمام برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر جاجرم ابراز داشت:  مردم شهرستان جاجرم همیشه پای کار نظام و انقلاب و رهبری بوده اند و در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور فعال و منسجم داشته اند و امید داریم باری دیگر این مردم قدرشناس با حضور فعال و دشمن شکن خود در روز ۸ تیرماه پای صندوق های رای و انتخاب فردی اصلح به عنوان رییس جمهور دولت چهاردهم، در مسیر انتخاب سرنوشت خود، برگ زرین دیگری را رقم بزنند.