آیین افتتاح کارخانه تولید فرآورده های بتنی شهرداری جاجرم

کارخانه تولید فرآورده های بتنی شهرداری جاجرم با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری جاجرم در مراسمی با حضور مهندس رشیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی ،حجت الاسلام هوشمندنژاد امام جمعه شهر ، فرماندار شهرستان،شهردار جاجرم ،رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهرستانی کارخانه تولید فرآورده های بتنی شهرداری جاجرم افتتاح شد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی درآیین افتتاح این کارخانه با اشاره به استعداد های استان اظهار داشت: مدیران دستگاههای اجرایی باید از ظرفیتها و پتانسیل های موجود در استان بیشترین استفاده  را ببرند.

 مهدی رشیدی گفت:افتتاح این کارخانه نمونه ارزشمندی است که با استفاده از ظرفیت موجود و با هزینه کم باعث اشتغال زایی و درآمد پایدار برای شهرداری شده واین امر  در سایه انسجام و همسو بودن شهرداری و اعضای شورای شهرجاجرم محقق شده است.
وی ادامه داد: گر بخواهیم از ظرفیت موجود استفاده کنیم خیلی هم نیاز به پول نیست و این کارخانه نمونه بارز ارزشمند و واضحی است که با حداقل هزینه به سرانجام رسید
وضمن اینکه اشتغال ایجاد کرد درآمدی پایدار هم برای شهرداری به دنبال دارد.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی اضافه کرد: جاجرم یکی از شهر های است که با انسجام  اعضای شورای اسلامی و شهردار با قوت کار را پیش می برند و با حداقل هزینه  پتانسیل کارخانه تولید فرآورده های بتنی را بالفعل کردند .
رشیدی با اشاره اینکه شهرداری های استان در بحث حقوق و دستمزد کارگران در مضیقه بودند تصریح کرد :امسال خوشبختانه با اعتباراتی که دریافت شد نیرو های شهرداری کمتر در این حوزه  دچار مشکل هستند و شهرداری ها تلاش کنند بیشتر به فکر خدمات رسانی و پروژه های عمرانی باشند .

امام جمعه جاجرم هم در این افتتاحیه گفت: انتخاب شهردار و افتتاح چنین مجموعه ای نشان دهنده برنامه های بلند مدت شورا و شهرداری است .
حجت الاسلام هوشمند نژاد افزود: هر چه شهرداری تقویت شود و در بخش خدمات شهری و رفاهی تلاش کند بیشتر به چشم مردم می آید و این به چشم آمدن یک مولفه قدرت و اعتماد است .

وی ادامه داد:جاجرم با توجه به داشتن ظرفیت های خوبی که دارد می تواند با پشتیبانی وجه خوبی را به استان و کشور از خود نشان دهد.

شهردار جاجرم نیز در بهره برداری از کارخانه تولید فرآورده های بتنی شهرداری گفت: این کارخانه با هدف  ایجاد منابع درآمدی پایدار و حرکت در بستر شعار سال
و حرکت همسو با سیاست های دولت از محل منابع داخلی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال شامل ۲۰ میلیارد ریال  تجهیزات،۲۰ میلیارد ریال  ابنیه، که مجموعا ۴۰ میلیارد ریال است به بهره برداری رسید.
محمد ایزدی افزود:این مجموعه ضمن ایجاد اشتغال برای ۷ نفر بطور مستقیم،موجب جلو گیری از خروج ماهانه ۵ میلیارد ریال سرمایه شهرستان،ایجاد منبع درآمدی پایدار  و  با نگاه اولیه در راستای آماده سازی و تامین مصالح سایت های نهضت ملی مسکن شهر و سایر شهرستان استان و استان های همجواری که فرصتی بی نظیر برای بهره برداری حداکثری از این ظرفیت می شود .

وی با اشاره به اینکه از امروز  میتوان نوید و وعده بهسازی و مناسب سازی تمامی پیاده رو ها و شبکه جوی آب های  سطحی شهر در معابر درجه یک و دو شهر در آینده ای بسیار نزدیک را به شهروندان داد تصریح کرد: از جمله تولیدات این کارگاه  انواع کف پوش ،جدول،بلوک ساختمانی،گلویی قنوات و چاه،نهر و کانیوو  است.