اضافه شدن تلفن اضطراری ۱۳۷ به سری شماره های خدماتی شهر جاجرم

سامانه خدمات شهری ،شهرداری جاجرم  با کد ۱۳۷ به صورت ۲۴ساعته و برای نخستین بار در شهرداری جاجرم  راه اندازی شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهروشهرداری جاجرم ،شهردار جاجرم با اعلام این خبر گفت: یکی از دغدغه های همیشگی مدیریت شهری ارتباط بیشتر و نزدیکتر در فضای حقیقی و مجازی با شهروندان بوده که در حالت معمول تلفن های تماس اداری ،همراه شهردار ، مدیران مربوطه و همچنین ایدی پیام رسان های مدیران شهری در اختیار شهروندان محترم قرار داده شده تا ارتباط مستقیم و سریع جهت اعلام درخواست ها و مطالبات شهروندی فراهم باشد
محمد ایزدی افزود: متداول ترین روش که به صورت ۲۴ ساعته و آنی پاسخگوی شهروندان خواهد بود  ایجاد تلفن خدماتی ۱۳۷ می باشد که تا کنون شهر جاجرم از این ظرفیت بی بهره بوده است.
وی تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ مانند سایر تلفن های امدادی نظیر ۱۱۵،۱۲۵،۱۱۰ و ... راهکاری برای کیفیت بخشی به خدمات شهری لازم الارایه و  ارایه خدمات تمام وقت و بهتر به شهروندان است  .
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری جاجرم ،شهردار جاجرم در مسیر عمل به تعهد خود و مدیریت ۲۴ ساعته شهر و استفاده از ظرفیت مطالبات و پیشنهادات مردمی در اداره شهر در کنار ملاقات های همه روزه با شهروندان،اجرای طرح شهردار شب و طرح هر هفته یک مسجد، خبر از راه اندازی تلفن ۱۳۷ در شهر جاجرم داد.
لذا شهروندان محترم جاجرم می توانند با شماره گیری این کد درخواست های خود را به صورت۲۴ ساعته و مستقیم به اوپراتور مربوطه اعلام کنند و در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نطر را دریافت نمایند، همچنین  شهروندان  می توانند به صورت اینترنتی نیز  با مراجعه به سایت
https://jajarmcity.ir
 شهرداری جاجرم در قسمت سامانه ۱۳۷درخواست خود را ثبت و نتیجه و گردش کار آن را به صورت لحظه ای پیگیری نمایند

اخبار بیشتر