‍ آیین افتتاح خیابان جدید الاحداث ۱۵خرداد _ آزادی

در مراسمی با حضور امام جمعه جاجرم حجت الاسلام هوشمند نژاد ،فرماندار شهرستان مصطفی حاج زاده ،اعضای شورای اسلامی شهر ، فرمانده سپاه مسئولین دستگاه های اجرایی ،معتمدین شهر و پرسنل مدیریت  شهری ،خیابان جدید الاحداث ۱۵خرداد جنوبی به آزادی افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری جاجرم ، شهردار جاجرم در افتتاح این پروژه شاخص گفت:اجرای پروژه  آسفالت خیابان ۱۵خرداد جنوبی  سیمای  شهر را متحول و  به دغدغه چندین ساله ساکنین محله آزادی پایان داد.

محمد ایزدی افزود :پروژه عمرانی خیابان جدید ۱۵خرداد جنوبی در دی ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و با شرح عملیات  به طول ۵۰۰ متر و عرض ۲۰ متر  پس از همکاری کم نظیر مالکین و توافقات اولیه با آنان و با تکیه بر ظرفیت فنی و اجرایی پتانسیل های خود شهرداری جاجرم به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های مدیریت شهری جاجرم با اعتباری بالغ بر ۷۲میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال  به سرانجام رسید.

وی ادامه داد:این پروژه عمرانی با هدف رفع محرومیت از جنوب شهر با اتصال خیابان ۱۵خرداد به آزادی و پایان دغدغه چندین ساله ساکنین به اتمام رسید.

ایزدی با اشاره به مهم ترین مزیت های این پروژه  تصریح کرد: این پروژه تسهیل تردد ناوگان سنگین وارده و خارجه به شهر از جاده در دست احداث میامی جاجرم و ماشین آلات معدنی آن محدوده،تسهیل تردد ساکنین ظلع شرقی بلوار،ایجاد ارزش افزوده در محدوده مذکور و املاک منطقه،بهسازی فضای پیرامونی دانشکده  فنی  را نیز متحول خواهد کرد.

وی ادامه داد: این پروژه مهم  گامی دیگر در مسیر ایجاد رینگ اتصالی به شهرک فرهنگیان و اجرای بخش اعظمی از چارچوب های طرح تفصیلی  را در کارنامه خود دارد
رئیس شورای اسلامی شهر جاجرم نیز در این آئین گفت: امروز شاهد بهره برداری یکی از  پروژه های عمرانی مدیریت شهری  در جنوبی ترین نقطه شهر که همواره  غبار بی توجهی در آن عیان بوده، هستیم.

ابراهیم اخوان افزود:از آغازین روزهای شروع به کار شورای اسلامی شهر در دوره ششم با کمک شهردار محترم مشکلات شهر احصا و عمران، آبادانی و زیباسازی شهر با رویکرد توجه به محلات کم برخوردار آغاز گردیده است.

وی ابراز داشت: توسعه پایدار خدمات و امکانات یکی دیگراز برنامه های پیش روی مدیریت  شهری است واین  مهم با مشارکت شهروندی تحقق بیشتری پیدا خواهد کرد.
اخوان تصریح کرد :همت مالکین محترم که اراضی  آنها در طرح قرار داشت و با پیگیریهای مجدانه اعضای شورای اسلامی شهر و با تلاش مجموعه پرسنل خدوم شهرداری مسیر منتهی به آزادی از انتهای خیابان پانزده خرداد جنوبی بازگشایی شد تا بارقه امیدی باشد در دل مردمان نجیب منطقه ازادی شهر جاجرم.