خدمتی ماندگار با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال /محقق شدن یکی دیگر از پروژه های شهری

شهردار جاجرم با اشاره به پایان دغدغه چندین ساله ،هزاران شهروند ساکن در شهرک های اقماری و شروع عملیات برق رسانی و نورپردازی بلوار شهید فهمیده گفت: بولواری که سایت مسکن های مهر و شهرک فرهنگیان و سایر شهرک های اقماری تازه تاسیس را به هسته مرکزی شهر متصل می کند به علت نبود نور کافی در شب و تردد بالای وسایل نقلیه و عبور شهروندان از این بولوار، مشکلاتی را به دنبال داشت.

محمد ایزدی افزود:تامین روشنایی بلوار شهید فهمیده به زودی آغازو هم اکنون نیز عملیات تیر گذاری در بلوار شهید فهمیده صورت گرفته است.
وی تصریح کرد : تامین روشنایی و برق رسانی بلوار فهمیده دردستورکار شهرداری جاجرم قرارگرفت و با برگزاری جلسه ای که با حضورمدیران استانی وشهرستانی شرکت برق ،ریاست شورای اسلامی شهر ومدیران شهرداری برگزار شد توجه ویژه به شهرک هایی که در سنوات گذشته ایجاد و خدمات مطلوب تا کنون به آنان ارائه نشده مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا تفاهم نامه لازم فی مابین شهرداری و اداره برق شهرستان منعقد گردید.

ایزدی ادامه داد: بلوار شهید فهمیده با طول۲۳۰۰ متر فاقد هرگونه روشنایی است که دغدغه چندین ساله ساکنین آن محلات محسوب می شود همچنین تهدیدی برای امنیت و سلامت ساکنین شهرک های مورد نظر بوده که با انعقاد تفاهم نامه مشترک بین شهرداری و اداره برق،تامین روشنایی و برق رسانی  خواهد شد.
وی ابراز داشت :پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری به بهره برداری خواهد رسید.