متن پیام شورای اسلامی شهر و شهرداری جاجرم بمناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبانماه


💢متن پیام شورای اسلامی شهر و شهرداری جاجرم بمناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبانماه

بسم الله الرحمن الرحیم

🔻حوادث تاريخي ۱۳ آبان از تبعيد امام خميني (ره) به تركيه در سال ۱۳۴۳، تا به خاك و خون كشيدن دانش آموزان در دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷  تا تسخير لانه جاسوسي آمريكا در سال ۱۳۵۸، همگي مصاديقي از پايداري و فداكاري ملت مجاهد و جوانان رشيد و انقلابي ايران در مبارزه عليه قدرت‌هاي استبدادي و استكباري است.

🔻 اين روز بزرگ كه روز ملي مبارزه با استكبار جهاني و روز دانش آموز نام‌گذاري شده است، فرصت مناسبي براي نشان دادن حقانيت ملت ايران و همدلي و همراهي مردم با نظام مقدس جمهوري اسلامي در مقابل چشم جهانيان و ارج نهادن به تلاش‌های با ارزش دانش اموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم است.

🔻 اين‌جانبان به نمايندگي از شهروندان جاجرمی ضمن گراميداشت اين روز و تعظيم و تكريم مقام شامخ همه شهداي انقلاب اسلامي، شهداي دفاع مقدس، شهداي امنيت، عهد مي بنديم تا تمام توان خود را در راه  توسعه و پیشرفت شهرمان جاجرم و کشورمان ایران به كار ببنديم. در اين روزها كه همه توان دشمنان انقلاب اسلامي از طريق ايجاد و حمايت از نا‌آرامي ها، اغتشاشات و ترور (نظير حمله تروريستي و خونبار شاهچراغ) براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي و مردم غيور ميهن مان به كار گرفته شده است، از همه اقشار مردم عزيز دعوت مي‌كنیم تا با حضور پرشور در راهپيمايي ۱۳ آبان، يكبار ديگر بصيرت، مقاومت، شجاعت، عدالت‌طلبي و استكبارستيزي را به رخ  دشمنان خود به ويژه آمريكا و صهيونيست جنايتكار بكشانيم.

محمد ایزدی جاجرم                                                                                           ابراهیم اخوان                            
سرپرست شهرداری جاجرم                                                                    رئیس شورای اسلامی شهر جاجرم