اجرای طرح « محله گردی» در جاجرم

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری جاجرم،اجرای  طرح محله گردی یک شنبه های هر هفته در سطح شهربا حضور شهردارو کارشناسان شهرداری جاجرم اجرامی شود .

شهردار جاجرم با اعلام این خبر گفت: طرح محله گردی با هدف بررسی وضعیت،مشکلات وارتباط بی واسطه با شهروندان شهر آغاز که اولین محله جهت بازدید و بررسی مشکلات محله قائم بود.

محمد ایزدی افزود:این طرح باهدف بررسی میدانی مسائل و مشکلات محلات و کاهش فاصله مدیران مجموعه شهرداری جاجرم با شهروندان عزیزاست که به صورت ثابت یک شنبه های هر هفته جهت ارائه خدمات شهری اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح مجموعه مدیران به همراه شهردار با تردد و بازدید میدانی در محلات ریز ترین مسائل حوزه های فضای سبز،خدمات شهری ، حمل و نقل ...مورد مشاهده و ارزیابی قرارمی دهند که امیدواریم با اجرای این طرح، تغییر قابل لمسی در زمان ، کمیت و تعدد ارائه خدمات به شهروندان محترم داشته  باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری جاجرم ،اجرای طرح محله گردی خلاقیتی در نحوه بررسی و شناسایی مشکلات به صورت جزئی  و نیاز های به صورت حضوری و سهولت ارتباط با شهروندان محترم است.