حضور میدانی شهردار جاجرم در کنار عوامل ستاد بحران شهرداری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری جاجرم، محمد ایزدی در بازدید از معابر سطح شهر جاجرم از نزدیک در جریان عملیات برف روبی پرسنل خدمات شهری قرار گرفت و توصیه های لازم را در این خصوص ارایه کرد.

شهردار جاجرم در این بازدید گفت: تمام نیروهای ستاد برفروبی شهرداری از روز گذشته در آماده باش کامل به سرمی برند و با استفاده از تجهیزات لازم از اولین ساعات آغاز بارش برف اقدامات خود را آغاز کرده اند.

محمد ایزدی  بازگشایی  میادین و معابر شریانی که با بارش برف امکان یخ زدگی و لغزندگی در این معابر وجود دارد را جز اولویت های ستاد بحران شهرداری عنوان کرد و  افزود: از اولین ساعات بارش برف در مرحله اول تمام مسیرهای اصلی و فرعی برف روبی شده و در مرحله دوم نیز با نمک پاشی معابر در برابر یخ بندان ایمن می شود تا عبور و مرور به سهولت انجام شود.

وی گفت : ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین سازمان خدمات موتوری شامل لودر،گریدر و کامیونهای حامل نمک و ماسه به همراه ۲۵ نیروی خدماتی با حضور در معابر اصلی و فرعی شهر  عملیات برف روبی و پخش نمک و شن جهت بازگشایی معابر و تسهیل در تردد وسائط نقلیه و عابرین پیاده را با سرعت عمل بالا انجام می دهند.
شهردار جاجرم از مردم خواست تا از پارک کردن خودرو در حاشیه خیابان ها و ریختن برف در معابر و کوچه ها و همچنین تردد غیر ضروری وسائط نقلیه در سطح شهر جهت کاهش بار ترافیکی خودداری کرده و با نیروهای خدماتی شهرداری همکاری کنند.